Rower Cube 636553 Stereo Hybrid ONE55 C:68X SLX 750 29
Zaawansowana rama karbonowa C:68X® i moc napędu Bosch to szybka jazda all-mountain z mniejszą masą
Szybszy, lżejszy, bardziej wydajny: Stereo Hybrid ONE55 C:68X SLX 750 29 łączy w sobie możliwości poskramiania szlaków i jazdy downhill z prędkością i zwrotnością naszej najlżejszej karbonowej ramy z pełnym zawieszeniem, tworząc wszechstronną konstrukcję all-round. Dzięki momentowi obrotowemu do 85 Nm ze sprawdzonego napędu Bosch CX czwartej generacji, akumulatorowi 750 Wh i intuicyjnemu sterowaniu z wbudowanego kontrolera i opcjonalnego pilota, ma moc, aby podołać każdej trasie. Z przodu znajduje się widelec 160 mm RockShox Lyrik Select+, a z tyłu zamontowaliśmy tłumik Super Deluxe Select+, który zapewnia 150 mm progresywnego skoku. Szybko toczące się koła Newmen Performance są wyposażone w opony Massix Assegai 2,5 cala i Minion DHR II 2,4 cala, a stają w miejscu dzięki mocnym, czterotłokowym hydraulicznym hamulcom tarczowym Magura i ponadgabarytowym wirnikom na obu kołach. Przekładnia Sram GX Eagle 1x12 zapewnia wydajne przekazywanie mocy i łatwą zmianę biegów. Twój rower jest gotowy. A Ty?
Specyfikacja
- Rama
- C:68X® Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Efficient Trail Control, FSP 4-Link, Agile Trail Geometry, Boost 148, UDH™, Full Integrated Battery, Advanced Internal Cable Routing
- Kolor
- liquidred´n´carbon
- rozmiary
- 29: M (18"), L (20"), XL (22")
- Widelec
- RockShox Lyrik Select+ Charger 2 RC DebonAir, Tapered, 15x110mm, eMTB Approved, 160mm
- amortyzator
- RockShox Super Deluxe Select+ DebonAir, 230x60mm
- osprzęt amortyzatora
- Front: 30x8mm, Rear: DU-Bushing 12,7mm
- stery
- ACROS AZF-675, ICR (Integrated Cable Routing), Top Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm), Fiber Inserts for 0.4° Angle Adjustment
- kierownica
- Newmen Evolution SL 318.25, 780mm
- wspornik kierownicy
- Newmen Evolution SL 318.4, 31.8mm
- gripy
- ACID Disrupt, Soft Compound
- przerzutka tył
- Sram GX Eagle™, 12-Speed
- napinacz łańcucha
- Reverse Flip-Guide E-Chain Guide, Direct Mount, GEN4
- manetki
- Sram GX Eagle™ Trigger, Single Click
- hamulce
- Magura MT7, Hydr. Disc Brake (203/203)
- mechanizm korbowy
- ACID E-Crank, 34T, 165mm
- kaseta
- Sram XG-1275 Eagle™, 10-52T
- łańcuch
- Sram NX Eagle™
- Koła
- Newmen Performance 30, 28/28 Spokes, 15x110mm/12x148mm, Tubeless Ready
- opona przód
- Maxxis Assegai, MaxxGrip/EXO+, Tubeless Ready, 2.5 WT
- opona tył
- Maxxis Minion DHR II, MaxxGrip/DoubleDown, Tubeless Ready, 2.4 WT
- siodło
- Natural Fit Venec
- sztyca podsiodłowa
- CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm
- zacisk podsiodłowy
- CUBE Screwlock, 34.9mm
- silnik
- Bosch Drive Unit Performance CX Generation 4 (85Nm) Cruise (250Watt), Smart System
- bateria
- Bosch PowerTube 750
- Ładowarka
- Bosch 4A
- system sterowania
- Bosch System Control, incl. Mini Remote
- Waga
- 22,6 kg
Detale
Bateria Powertube 750 - na długie i wymagające trasy
PowerTube 750 zapewnia zwiększony maksymalny zasięg, dzięki któremu dojedziesz jeszcze dalej i wyżej niż dotychczas. W baterii o pojemności 750 Wh masz ok. 20% większy zasięg niż w PowerTube 625 - jest on idealny na długie i wymagające przejażdżki.
Podobnie jak w przypadku wszystkich Bosch PowerTubes, PowerTube 750 jest doskonale zintegrowany z ramą i praktycznie niewidoczny. Atrakcyjny design Cube Hybrid i duża pojemność to połączenie bez kompromisów.
Bezpieczeństwo przede wszystkim. Ogromny przebieg, długa żywotność, niezawodna obsługa — akumulator litowo-jonowy jest wyposażony w system zarządzania akumulatorem, który chroni ogniwa akumulatora przed przeciążeniem.
PowerTube 750 charakteryzuje się szczególnie łatwą obsługą. Akumulator jest zawsze bezpiecznie zamocowany w ramie, a wyjmowanie odbywa się za pomocą intuicyjnego, blokowanego mechanizmu i zapewnia przyjazną dla użytkownika obsługę.
Silniki e-Bosch w rowerach hybrydowych Cube
W wszystkich modelach rowerów Cube Hybrid znajdziecie tak zwany silnik centralny, który zintegrowany jest z suportem rowerowym. Takie umieszczenie silnika rowerowego jest zdecydowanie najlepsze, ze względu na równomierne rozłożenie środka ciężkości, jak i zoptymalizowanie jazdy rowerem, zarówno pod górkę, jak i na zjazdach. Marka eBosch rozwija i napędza rozwój rynku rowerów hybrydowych. Obecnie w swojej ofercie posiada aż pięć modeli silników, różniących się wydajnością, momentem obrotowym oraz wyglądem. Jeżeli planujesz kupić swój pierwszy rower hybrydowy, który będzie Ci służył głównie do codziennych dojazdów do pracy czy szkoły oraz podczas weekendowych wycieczek, nie odczujesz różnicy między danymi modelami silnika. Warto także dodać, że Cube starannie dobiera odpowiednie wersje do kategorii rowerów. Sprawdź w specyfikacji wybranego roweru jaki silnik posiada oraz przeczytaj o nim więcej poniżej.
Jednostka napędowa Performance Line CX jest najczęściej występującym modelem silnika w rowerach hybrydowych Cube. Silnik o maksymalnym momencie obrotowym 85 Nm, zapewnia więcej radości z jazdy po szlaku na wymagających trasach, pomimo wyjątkowo kompaktowych rozmiarów - waży jedynie 2,9 kg. Ten silnik rowerowy jest kompaktowy, lekki i niezwykle mocny, łącząc wysokiej jakości materiały, niezwykle mocny napęd i wysokiej klasy czujniki.
Dzięki sportowemu momentowi obrotowemu 65 Nm i wysokiej wydajności jednostka napędowa Performance Line zawsze zapewnia odpowiednie wsparcie we właściwym momencie, nawet w górach. Wrażenia z jazdy pozostają naturalne, prawie bez oporu pedału po wyłączeniu i przy prędkości powyżej 25 km/h. Łatwe i ciche wsparcie - dla maksymalnej przyjemności z jazdy.
Szczególnie cichy napęd Active Line Plus został zaprojektowany z myślą o spokojniejszych wyprawach. Silnik wyróżnia się cichą pracą i płynnym przekraczaniem granicy 25 km/h z minimalnym oporem na pedał. Rowerzyści mogą cieszyć się potężnym wsparciem 50 Nm podczas jazdy zarówno do pracy, jak i weekendowych wypadów za miasto. Za harmonijne wrażenia z jazdy odpowiadają trzy czujniki, które rejestrują dane dotyczące jazdy ponad 1000 razy na sekundę. To, w połączeniu z lżejszą wagą i mniejszymi rozmiarami, oznacza, że jednostka napędowa może być idealnie zintegrowana z ramą roweru, dzięki czemu możesz czerpać jeszcze więcej przyjemności z jazdy.
Bezpieczna i harmonijna jazda ze wsparciem cichego silnika Active Line. Zapewnia on odpowiednie wsparcie, do 40 Nm, dla relaksującej jazdy z prędkością do 25 km/h. Opór pedału jest minimalny nawet powyżej tej prędkości lub po wyłączeniu wspomagania. Ważąca zaledwie 2,9 kg jednostka napędowa jest najmniejszym, najlżejszym i najbardziej eleganckim systemem w rodzinie produktów Bosch eBike. Czerp radość z jazdy i funkcję pedału o maksymalnym komforcie.
Niezależnie od tego, czy dostarczasz towary do klientów, zabierasz dzieci do przedszkola, czy robisz zakupy, Cargo Line, zaprojektowana specjalnie dla rowerów cargo, sprawia, że transport jest łatwy i wygodny. Niezależnie od tego, czy jest załadowany, czy nie, jednostka napędowa Cargo reaguje precyzyjnie i przewidywalnie w każdej sytuacji dzięki wsparciu do 25 km/h. Oprócz silniejszego momentu obrotowego wynoszącego 85 Nm, rowerzyści skorzystają również z bardziej dynamicznej regulacji. Silnik zapewnia teraz mocniejsze wsparcie przy niskich kadencjach, oferując większe doładowanie, gdy rowerzysta rusza lub przyspiesza. Dzięki temu codzienny transport jest bardziej zrelaksowany i zapewnia maksymalną przyjemność z jazdy, nawet z załadowanym do pełna koszem.
Tryby jazdy rowerów hybrydowych Cube
Za pomocą wyświetlacza umieszczonego na kierownicy możesz sterować mocą silnika. Rowery hybrydowe Cube posiadają 4-5 trybów jazdy, w zależności od modelu roweru oraz modelu silnika, jaki się w nim znajduje. Sprawdź co dany tryb oznacza.
Brak wspomagania, wszystkie pozostałe funkcje komputera pokładowego są dostępne
Skuteczne wsparcie przy maksymalnej wydajności dla maksymalnego zasięgu
Stałe wsparcie na długich trasach
Stale zwiększane wsparcie zapewniające naturalną i energooszczędną jazdę w trakcie sportowej jazdy rowerem. Tryb jazdy Tour+ jest dostępny dla rowerów elektrycznych z jednostką napędową (silnikiem) Performance Line CX z przerzutkami (od roku modelowego 2020) i trybem eMTB i zastępuje tryb Tour.
Progresywne wsparcie dla naturalnego wrażenia z jazdy i optymalnej kontroli na wymagającym terenie. W górach i na trudnym terenie: tryb eMTB w Performance Line CX i Performance Line przełącza między trybami Tour i Turbo. Rowerzysta nie musi ręcznie zmieniać trybów jazdy.
Bezpośrednie, mocne wsparcie do maksymalnej kadencji dla sportowej jazdy.
Wspomaganie w trakcie prowadzenia roweru
Poradniki
Więcej Modeli z tej kategorii
Recenzje
Opinie nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.
DARMOWA DOSTAWA
Przy zamówieniu od 200 zł
do 30 RAT 0%
Raty Santander Consumer Bank
LEASING ROWERÓW
PKO Leasing / LeaseLink