REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SERWISU
Spółki SKI TEAM POLSKA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
- Serwis jest czynny w dni powszednie oraz w niedziele handlowe, w godzinach otwarcia danego sklepu sieci Ski Team, w zależności od lokalizacji.
- W ramach serwisu świadczone są usługi wymienione w cenniku.
- Podstawowymi zadaniami serwisu są naprawa, regulacja sprzętu narciarskiego, snowboardowego i rowerowego.
- Przyjmowanie rzeczy do serwisu odbywa się w godzinach otwarcia danego sklepu sieci Ski Team lub po wcześniejszym uzgodnieniu w innych dniach i godzinach.
- Do serwisu rowerowego Klient zobowiązany jest dostarczyć rower czysty. Serwis zastrzega możliwość mycia brudnego roweru, doprowadzając go do stanu umożliwiające świadczenie usług serwisu przez serwisanta oraz naliczenia z tego tytułu opłaty dodatkowej w kwocie 50,00zł (słownie: pięćdziesiąt złotych zero groszy).
- Rowery oddawane do serwisu powinny być bez oświetlenia demontowanego, licznika lub innych elementów, które można w prosty sposób zdemontować; za pozostawione akcesoria serwis nie ponosi odpowiedzialności.
- Do serwisu zimowego Klient zobowiązany jest dostarczyć sprzęt bez pokrowców, rzepów, a deski snowboardowe ze zdemontowanymi wiązaniami. W przypadku dostarczenia deski snowboardowej z wiązaniami serwis zastrzega możliwość doliczenia opłaty dodatkowej.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ukryte wady nart oraz deski snowboardowej, które mogą się pojawić podczas wygrzewania nart lub deski snowboardowej w komorze grzewczej.
- Serwis dołoży wszelkich starań przy przyjęciu sprzętu zimowego i letniego, aby dostrzec wady ukryte, jednak nie będzie ponosić odpowiedzialności za ich wykrycie w trakcie serwisowania.
- Wydawanie rzeczy Klientom odbywa się w godzinach otwarcia danego sklepu sieci Ski Team, w którym zlecono usługę serwisu i w którym rzecz zostawiono lub po wcześniejszym uzgodnieniu w innych dniach i godzinach.
- Osoba pozostawiająca rzecz w serwisie, zobowiązana jest do wypełnienia wraz z serwisantem druku „Zlecenie serwisu”.
- Druk „Zlecenie serwisu” wypełniany jest po ustaleniu przez Klienta oraz serwisanta zakresu usługi serwisu oraz wstępnego kosztu serwisu, którego wysokość jest wysokością orientacyjną i może ulec zmianie w trakcie wykonywania usługi serwisu.
- Całkowity koszt serwisu obejmuje koszt usługi serwisowej oraz cenę użytych części. Obowiązują ceny zgodne z aktualnym Cennikiem. Ceny usług serwisowych wskazane w Cenniku nie zawierają ceny użytych części.
- W przypadku zmiany wstępnej ceny usługi serwisu letniego i zimowego o kwotę 100 zł (słownie: sto złotych zero groszy), serwis poinformuje o tym fakcie Klienta telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, a jeżeli jest to nie możliwe, za skuteczne powiadomienie uważa się wysłanie krótkiej informacji tekstowej SMS. Po uzyskaniu informacji o wzroście ceny usługi Klient ma prawo do podjęcia decyzji w sprawie ponoszenia dodatkowych kosztów. Serwis zastrzega, iż nie jest zobligowany do poinformowania Klienta o zmianie wstępnej ceny wykonywanej usługi jeśli nie przekracza ona kwoty 100 zł (słownie: sto złotych zero groszy), a Klient jest zobowiązany do uiszczenia pełnej kwoty za wykonanie usługi przez serwis.
- W przypadku złożenia reklamacji na usługę serwisu, celem kompleksowego i rzetelnego jej rozpatrzenia, zaleca się, aby Klient posiadał i okazał „Zlecenie serwisu”.
- Na wniosek Klienta Serwis przechowa i wyda przy odbiorze rzeczy, wszystkie wymienione w trakcie usługi serwisu części rzeczy.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za jakość materiałów i części dostarczonych przez Klienta.
- Klientowi przysługuje prawo rezygnacji z usługi serwisu w każdym czasie. Jednakże, w takim przypadku zobowiązany jest pokryć cenę usługi serwisowej oraz użytych części do chwili rezygnacji.
- Klientowi, w godzinach pracy serwisu, przysługuje prawo do uzyskania informacji o przebiegu usługi serwisu.
- Termin wykonania usługi serwisu jest ustalany indywidualnie. Czas wykonania usługi serwisu może ulec zmianie, w tym poprzez jego wydłużenie. W takim przypadku Klient zostanie każdorazowo poinformowany o nowym terminie wykonania usługi.
- Klient ma obowiązek odebrać rzecz z serwisu, najpóźniej w dniu wskazanym na druku „Zlecenie serwisu”. W przypadku, gdy Klient nie odbierze rzeczy w terminie wyżej wskazanym, Serwis za każdy dzień przechowania rzeczy w serwisie, naliczać będzie opłatę za przechowanie rzeczy w wysokości 12,00 zł (słownie: dwanaście złotych zero groszy) za każdy dzień przechowania. Opłata ustalona została w oparciu o średnią aktualnie obowiązującą stawkę za 1m2 powierzchni magazynowej naliczanej za każdy tydzień przechowania.
- Serwis ma obowiązek usunąć wszystkie ujawnione wady rzeczy, a w szczególności te niesprawności, które mają wpływ na bezpieczeństwo korzystania z rzeczy.
- Rzecz może być wydana jedynie na podstawie druku „Zlecenie serwisu”.
- Z chwilą oddania towaru do serwisu Klient oświadcza, iż zapoznał się i zaakceptował treść niniejszego Regulaminu.
SKI TEAM Sp. z o.o., 02-146 Warszawa, ul. 17 Komitetu Obrony Robotników 36/38
tel.: +48 22 846 57 87, e-mail: [email protected], skiteam.pl
Sąd rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy, KRS 0000453864, NIP 522-30-04-888.